Välkommen till min nya blogg!

Hejsan allihopa!


En vecka innan Jullovet, fick jag och mina klasskamrater uppgift från vår lärare. Uppgift innehåller i sig, att vi måste starta egen blogg. Jag fattar inte riktigt, varför fick vi sånt uppgift?! Ska vi skriva egna tankar, och alla ska läsa dom? Det kan bli mycket pinsamt om alla ska veta vilka ”BUGS” har jag i mitt huvud. Men samtidigt kan det vara spännande, kanske finns det en till person som jag. En person som är helt galen och har fest i huvudet. Det här är min första blogg, därför måste inte ni vara mycket kritiska mot mig. Men om vill ni, det kan ni göra, ändå vet jag att min blogg bli BEST. Men jag ska inte skryta, jag ska börja med blogg. Okey, då kör vi....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0